2011-02-17

Angel of the light


hazy dawn, originally uploaded by Giyu (Velvia).

Flowers Bloom in May, then fade away
And winter brings the white, soon it’s our of sight
But I can stop the Time, and Capture God’s design
Looking through this lens make it mine

五月に咲いた花は やがて萎み
冬がもたらす白の世界も やがて消えてなくなるだろう
でも僕には時を止めることができる神様が産み出した造形を
このレンズの眼を通して自分のものにしてみせよう



magic hour, originally uploaded by Giyu (Velvia).

Beautiful, my work is beautiful
Taking from the silver dreams that guide me
Pictures of the world the way it could be

美しさ僕はそこから美しさを創る
僕を導く銀色の夢 そこから切り取った風景
そうなれるかもしれぬ未来の世界を映し出す写真たち



Vast ocean of clouds, originally uploaded by Giyu (Velvia).

Bathes me in morning sun
She makes me smile at everyone I see
My universe is bright
I owe it all to her, my angel of the light
All to her, my angel of the light

朝の太陽に包まれるとき
目に映るすべての人に対して 優しい気持ちになれる
輝き出す僕の宇宙
それはすべて彼女のおかげなんだ 僕の光の天使
彼女のおかげ 僕の光の天使よ

writer/Alan O'DAY, "Angle of the light"